onsdag 4 februari 2009

Vinter eller vår?

I lördags natt kom årets första snö. Inte så mycket men lite vitt blev det här och där. Thia älskar snö och kan gräva och äta hur länge som helst.






Sen igår var jag ute en runda i trädgården och hittade lite vår tecken. Undrar om dom inte är lite tidigt på det. Vintern här nere i skåne brukar ju komma i mitten av februari och vara halva mars ut. Men men dom dör väl av kyla och snö annars så lär dom bli söndertrampade av Thia när hon får syn på dom. Dom står farligt nära hennes racerbana som är runt huset.


Vintergäck och snödroppar




Det var allt för idag

4 kommentarer:

  1. Kul att hitta dig i "rymden" också :) Lycka till med tävlingarna i år!

    hsln // Inger o Rickard med Balder o Nanna

    SvaraRadera
  2. Hejsan! ha ha dumt att plantera tjusiga blommor mitt på racerbanan.....men jag tror nog Thia är en fin dam som undviker naturens vackra blommor :-) gött att se att ni också fått lite vitt från ovan ;-) ha det bäst så länge. Kram Åsa & tandlöse Mallan med krånglande analsäck.....

    SvaraRadera
  3. Hej Magnus!
    Hittade hit från Skurups nya sida. Visst e hon duktig, Maria!
    Ni är flitiga och tränar hårt ser jag.
    Ha det bra!
    //Jenny & Heffa
    jenny-svensson@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Hej hej, har du också skaffat en sida, kul! Vi får väl snart väck liv i våra onsdagsträningar, eller vad säger du? Lucas och jag har börjat träna igen efter vårt uppehåll på 1,5 månader. Tusan vad han är taggad, 3:an går som en dans och vi har även börjat på elitmomenten. Kan skick till konen så nu ska vi gå vidare därifrån. Ha en bra helg, mvh maria o lucas

    SvaraRadera