fredag 13 februari 2009

Snöyra

Så kom vintern till Skåne. Här är ju inte jätte mycket snö men ett par centimeter har det blivit. Nästan vitt överallt. Det är riktigt kallt också ner till en 8 minus på dagarna och 5 till på nätterna. Träning har det inte blivit så mycket av den här veckan heller. Men rutan försöker jag köra en om dagen iallafall så hon inte glömmer. Det är ju mycket poäng på den i eliten. Försökte köra några inkallningar med ställande idag också men så fort hon stannat så går snudan ner i backen och munnen fylls med snö. Så jag tröttnade lite och tog fram bollen så hon fick härja fritt istället.



Hyffsat mycket snö i denna driva


Var är bollen????


Här kanske..
Får se om där hinns med lite seriös träning i helgen. Det börjar ju närma sig nu med tävlingarna.
Ha det bra

3 kommentarer:

  1. Nu hittade jag hit, jättekul! Hoppas det är okej att jag lägger sidan bland mina beauceronlänkar?

    Minsann, ni har ju minst lika mycket snö nere i Skåne som vi har här i Östergötland... ;)

    SvaraRadera
  2. Hejsan! aha är det där snön är????.....ni får gääärna behålla den! Vi har gått i träningside, men snart sätter vi fart ;-) ska bara averka en stor hästtävling först....Lycka till med träningarna, ska bli kul att följa er framfart i eliten. ha det bäst. Kram Åsa & Mallansprallan

    SvaraRadera
  3. Glömde ju.. TACK för grattiset i vår gästbok..det värmde! Grattis själva! :-) Åsa igen

    SvaraRadera